לא קיבלתי את החשבונית החודשית. מה עלי לעשות ?

כנראה שהכתובת ששלחנו אליה היא לא הכתובת הנכונה. אתה מוזמן לפתוח קריאת שירות ולציין שם את הכתובת העדכנית ואנו נשלח את החשבונית מחדש לכתובת שתימסר על ידך ונוודא שהיא הגיעה. עמך הסליחה!

  • 0 Користувачі, які знайшли це корисним
Ця відповідь Вам допомогла?

Схожі статті

איך ניתן לשדרג את החשבון שלי ?

אתה יותר ממוזמן ליצור עם מרכז שירות הלקוחות שלנו קשר בטלפון 079-5599455 או לפתוח קריאת שירות על...

ביטול חידוש אוטומטי עבור דומיין

לקוחות דומיינים יכולים לבטל בכל עת את תכנית הדומיינים וזאת, באופן עצמאי דרך אזור הלקוח. להלן שלבי...

ביטול שירות אחסון

לקוחות אחסון אתרים יכולים לבטל בכל עת את תכנית האחסון וזאת, באופן עצמאי דרך אזור הלקוח. להלן שלבי...

כמה עולה להוסיף הארדיסק\שטח דיסק\זיכרון\תעבורה\רוחב פס לחשבון שלי ?

במידה ואתה צריך תוספת של מעבד \ כונן קשיח \ שטח דיסק \ זיכרון \ תעבורה \ רוחב פס או כל שדרוג אחר...

מדיניות פרטיות

מדניות פרטיות תנאי מדניות פרטיות אלו יחולו על כל שימוש ו/או רכישה של שירותי החברה שתתבצע באתר...